Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ashley Loos - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ashley Loos - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Blijf op de hoogte en volg Ashley

03 September 2013 | Nederland, Tilburg

Omdat een van mijn vriendinnetjes volgende week naar Curacao vertrekt voor een paar maanden ben ik bezig met haar afscheidskado.
En ineens realiseer ik mezelf dat het voor mij ook helemaal niet meer zo ver weg is.
Nog welgeteld 35 dagen en mijn avontuur, samen met Steffie, begint ook!

Een waarbenjij is aangemaakt, m'n backpack is besteld, volgende week worden drie spuiten m'n arm ingepompt (ik haaaat spuiten) en m'n zenuwen worden met de dag meer..
Voor we uberhaupt kunnen vertrekken is er in deze 35 dagen nog veel te doen, maar ik ben er zo goed als klaar voor.

Gisteren kregen we een mailtje van Kilroy dat onze vluchttijden gewijzigd zijn. In eerste instantie baalde ik toen ik het kopje van de mail zag, maar na de inhoud te hebben gelezen vond ik het zo erg nog niet.

Vanaf Amsterdam vliegen we naar Kuala Lumpur, waar we overstappen op een vlucht naar Bali.
De wachttijd op KL zou een paar uurtjes zijn, maar dit is inmiddels veranderd naar een hele dag, en omdat we dus van 6:20 uur tot 23:30 uur op het vliegveld in KL zouden moeten wachten, krijgen we van Malaysia Airlines een dagkamer in een hotel aangeboden inclusief transfers, op hun kosten.
Nu ben ik natuurlijk iets te veel Nederlands om daar nee tegen te zeggen, dus dat hebben we ook zeker niet gedaan!


Let the adventure begin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Ashley

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 705
Totaal aantal bezoekers 15768

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2013 - 15 Januari 2014

Zuidoost Azie

Landen bezocht: